Klachtenregeling
Amice Advocaten streeft naar een hoog niveau van dienstverlening voor haar cliënten. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening. Indien u bezwaren heeft, verzoeken wij u deze eerst voor te leggen aan de behandelend advocaat in uw zaak. Hij of zij zal in overleg met u zo snel mogelijk een oplossing voor het ontstane probleem proberen te vinden.
Indien u met de advocaat niet tot een bevredigende oplossing komt, verzoeken wij uw klacht schriftelijk voor te leggen aan de heer J.C. van Vliet. Hij vertelt u wat de procedure is en voorziet u van de benodigde documenten.
Bij ontvangst van de schriftelijk klacht onderzoekt de klachtenfunctionaris de zaak nader. U ontvangt binnen 14 dagen een antwoord. Indien het niet mogelijk is u binnen 14 dagen een inhoudelijk antwoord te geven, informeren wij u over de termijn waarbinnen u onze inhoudelijk reactie tegemoet kunt zien. Elke klacht dient binnen zes weken te worden afgehandeld. U wordt altijd schriftelijk over de oplossing geïnformeerd.
Mocht het overleg met de klachtenfunctionaris in uw ogen niet tot een bevredigend resultaat leiden dan kunt u bij de Geschillencommissie Advocatuur een klacht indienen. Het indienen van een klacht kan pas in behandeling worden genomen, nadat u uw bezwaren eerst aan ons kantoor heeft voorgelegd. Deze weg staat ook voor u open wanneer ons kantoor niet binnen zes weken na het indienen van uw bezwaar schriftelijk op uw klacht heeft gereageerd.